022 Дизайн
Освітня програма: Дизайн
Бакалавр дизайну
Програмні результати навчання
Виявляти сучасні знання і розуміння предметної галузі та сфери професійної діяльності та застосовувати набуті знання у практичних ситуаціях. Застосовувати основні правила морфології та синтаксису для розуміння текстів державною та іноземною (- ними) мовами, формувати різні типи документів професійного спрямування згідно з вимогами культури усного і писемного мовлення.
Орієнтуватися в розмаїтті сучасних програмних та апаратних засобів, використовувати знання і навички роботи з фаховим комп’ютерним забезпеченням (за видами дизайну). Аналізувати та обробляти інформацію з різних джерел. Застосовувати знання з основ композиції, розробляти формальні площинні, об’ємні та просторові композиції і виконувати їх у відповідних техніках та матеріалах;
- аналізувати,
- стилізувати,
- інтерпретувати та трансформувати об’єкти (як джерела творчого натхнення) для розробки ідей художньо-проектних рішень.
Відображати морфологічні, стильові та кольорофактурні властивості об’єктів дизайну, володіти прийомами графічної подачі при вирішенні проектних завдань. Аналізувати принципи морфології об’єктів живої природи і застосовувати знання з біоніки при проектуванні об’єктів дизайну;
- оцінювати об’єкт проектування, технологічні процеси в контексті проектного завдання,
- формувати художньо- проектну концепцію,
- створювати об’єкти дизайну засобами проектно-графічного моделювання.
Застосовувати знання з історії дизайну у професійній діяльності, впроваджувати український та зарубіжний дизайнерський досвід. Застосовувати практичні навички з проектування та технологій виготовлення об’єктів дизайну у професійній діяльності. Здійснювати передпроектний аналіз і концептуальне обґрунтування дизайн-діяльності, використовуючи отримані теоретичні знання та практичні навички. Вирішувати функціональні завдання, виходячи з властивостей матеріалів та конструктивних побудов, вивчати зарубіжні новітні технології у створенні сучасного дизайн-продукту.Застосовувати знання з ергономіки та художнього конструювання у професійній діяльності.
Дотримуватися здорового способу життя, формувати індивідуальну фізичну культуру на основі знань з методики оздоровлення.
Обирати мету, завдання та етапи проектування, сприяти оптимальним соціально-психологічним умовам для якісного виконання роботи.